
Mercedes og Siteworks har igennem flere år samarbejdet om at skabe stærke søgemaskinepositioner både på brand niveau men også i forhold til kampagne sider hvor ex. nye biler eller tilbud skal promoveres.
Løsningen indeholder både onsite SEO og linkbuilding baseret på Siteworks unikke leverancemodel.
Siteworks Linkbuilding skaber i gennemsnit 30% højere SERP.
Siteworks Linkbuilding skaber 25% flere SERP med relevant trafik.
I kombination med SEO planlægger og eksekverer Siteworks Google Ads for Mercedes.
Kombinationen af SEO og PPC betyder at vi 100% kan styre synligheden på enhver relevant søgeords kombination som er relevant for Mercedes.
Alle relevante søgekombinationer dækkes ind og supplerer SEO strategien
Ved at SEO optimere landing sider sparer vi i gennemsnit 15% på klikbudget til Google.
Med Facebook ADS målretter vi budskaber imod diverse målgrupper baseret på b.la. interesser, køn, alder og geografi.
Med Facebook Ads opnår vi lavere klikpriser end Google Ads
I kombination med Google ADS kan Siteworks administrere Facebook Ads for 50% af normal prosen.