Case

Mercedes-Benz

    SEO

    AdWords

    Facebook

Få en gratis 360' analyse

SEO / Søgemaskineoptimering

Mercedes og Siteworks har igennem flere år samarbejdet om at skabe stærke søgemaskinepositioner både på brand niveau men også i forhold til kampagne sider hvor ex. nye biler eller tilbud skal promoveres.

Løsningen indeholder både onsite SEO og linkbuilding baseret på Siteworks unikke leverancemodel.

30% mere trafik

Siteworks Linkbuilding skaber i gennemsnit 30% højere SERP.

25% flere SERP

Siteworks Linkbuilding skaber 25% flere SERP med relevant trafik.

Google ADS

I kombination med SEO planlægger og eksekverer Siteworks Google Ads for Mercedes.

Kombinationen af SEO og PPC betyder at vi 100% kan styre synligheden på enhver relevant søgeords kombination som er relevant for Mercedes.

100% synlighed

Alle relevante søgekombinationer dækkes ind og supplerer SEO strategien

15% besparelse

Ved at SEO optimere landing sider sparer vi i gennemsnit 15% på klikbudget til Google.

Facebook ADS

Med Facebook ADS målretter vi budskaber imod diverse målgrupper baseret på b.la. interesser, køn, alder og geografi.

30% Mere trafik

Med Facebook Ads opnår vi lavere klikpriser end Google Ads

50% på optimering

I kombination med Google ADS kan Siteworks administrere Facebook Ads for 50% af normal prosen.